donderdag 20 maart 2014

Verwerkingsopdracht bij blok 6 (opdracht 7)




Foto 1:






Een zeekoe, omdat Jenny (de dode vrouw) waarschijnlijk in de pot met zeekoeien in het laboratorium hing.


Foto 2:





Een laboratorium, omdat Jenny daar voor het laatst gezien is en daar waarschijnlijk ook vermoord is. Ook speelt bijna het hele fragment zich daar af of gaan de gesprekken erover.


Foto 3:





Alcohol, omdat de zeekoeien (waarschijnlijk met Jenny) in een pot met alcohol hingen.


Foto 4:




Ratten, omdat ze een hongerproef deden met ratten in het laboratorium. Eerst dacht de politie dat al die hongerige ratten Jenny opgegeten hadden. Later werd duidelijk dat ze waarschijnlijk in een pot alcohol bij de zeekoeien hing.




Foto 5:





Een 16 mm-projector, omdat Leonie daar de film die Thomas gemaakt had mee af kon spelen. Daardoor kwam ze op het spoor dat Jenny in de pot bij de zeekoeien kon hangen.

2 opmerkingen:

  1. Heyyyy Timoo,

    Wat een toepasselijke plaatjes heb je uitgezocht, ook goed van je dat je bij elk plaatje zegt waarom je hem hebt uitgekozen en wat het is. Misschien had je ook nog een foto erbij kunnen doen van een dier in alcohol, dat mis ik nu toch wel een beetje. Verder heb ik er niks op aan te merken, want ik kan niet veel meer zeggen over de plaatjes die je hebt uitgezocht. Het is een beetje lastig om er op te reageren, maar daar kan jij natuurlijk niks aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Timo,

    Toepasselijke plaatjes uitgekozen, bijna dezelfde plaatjes als ik heb uitgekozen! :) Je hebt ze vind ik goed in de volgorde van het verhaal gezet.
    Ik heb geen minpuntjes hadden ontdekken, misschien had je alleen iets meer tekst bij de plaatjes kunnen zetten.

    BeantwoordenVerwijderen